به گزارش رکنا ، دهم خرداد ماه امسال، ماموران کلانتری 103 گاندی در تماس تلفنی با قاضی محمد‌رضا صاحب‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جایی، مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای را در خانه‌ای در حوالی میدان مادر گزارش کردند.

با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم برسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی پای در خانه موردنظر گذاشتند و با جسد زن حدودا 76 ساله‌ای مواجه شدند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد،همسایه‌ها جسد را کشف کرده است.

بدین ترتیب یکی از همسایه هدف تحقیقات قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: صدای تلویزیون که بسیار بلند بود چند ساعتی می‌شد که از خانه به گوش می‌رسید به همین دلیل نگران شدم و با کلیدی که خود متوفی در اختیارم قرار داده بود وارد خانه شدم و جسد زن سالخورده‌ را مشاهده کردم.

پس از تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از سوی قاضی جنایی ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه و اقدامات اطلاعاتی تردد‌های مشکوک را به محل موردنظر  بررسی کنند؛ همچنین خانواده متوفی درجریان تحقیقات اعلام کردند مقداری از طلاهای زن سالخورده که در خانه قرار داشت، گمشده است.

با دستور قاضی صاحب‌جمعی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 900310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟