مرد شیاد در نقش پلیس در شهرری جولان می داد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، بیان کرد: خرداد ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، یک سارق حرفه‌ای در روستاهای اطراف شهرستان ری ابتدا اتباع کشور های همسایه را شناسایی نموده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت:کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه می باشد و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در بیستم خرداد ماه مخفیگاه متهم را نیز در شهرری ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات  نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه آنها کشف شده است، گفت: متهم 41 ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر 7 فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف شهرستان ری اعتراف نموده که جهت شناسایی مال باختگان تحت نظر قرار گرفته است.

به گفته این مقام انتظامی کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 900171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟