مخفیگاه 4 مرد مسلح آبادانی لو رفت / شرارت های آنها چه بود؟
حجم ویدیو: 26.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان پیرامون جزئیات این خبر به خبرنگار حوزه انتظامی رکنا گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودروهای داخلی و خارجی در این شهرستان و سایر نقاط استان بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیسی آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه اعضای یک باند 4 نفره که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت انواع خودرو شامل (سانتافه، توسان و پژو)  نمودند را در یکی از استانهای همجوار  شناسایی و دستگیر کردند.

کشوری از دستگیری باند 4 نفره سارق مسلح دیگر که در امر سرقت منزل و موبایل  فعالیت داشتند خبر داد و گفت: سارقان در بازجویی با پلیس به 20 فقره سرقت طلاجات از منازل و همچنین موبایل معترف شدند.

این مقام انتظامی از کشف 5 قبضه سلاح جنگی، 5 عدد النگو طلا ،یک جفت گوشواره طلا، 12 دستگاه گوشی موبایل، یک دستگاه خودرو207 سرقتی و همچنین 11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از مخفیگاه سارقان خبر داد و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده و مسلح خودرو اعضای یک باند حرفه ای و خطرناکی بودند که سابقه قتل، ایجاد رعب و وحشت، تهدید با سلاح گرم و انواع سرقت مسلحانه را در کارنامه خود داشته و تحت تعقیب سه استان همجوار بوده اند.

رئیس پلیس آبادان در خاتمه گفت: علیه سارقان پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

علی رنجکش

کدخبر: 899897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟