ماجرای درگیری خونین دست فروشان در ملارد چه بود؟ + فیلم
حجم ویدیو: 2.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، روز گذشته ویدیویی از یک درگیری در ملارد در فضای مجازی به عنوان درگیری میان کسبه و دستفروشان منتشر شد که بررسی‌ها نشان داد این درگیری میان دستفروشان بوده و نارضایتی کسبه از بساط فروشان عامل این اختلاف درگیری نبوده است.

مهدی جهانشیری ضمن تکذیب درگیری میان دستفروشان و کسبه در ملارد اظهار داشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به درگیری دست فروشان بوده و افرادی که طی چند روز گذشته با قدرت‌نمایی‌ و عربده‌کشی با سلاح سرد موجب سلب آسایش عمومی شده بودند، شناسایی، دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی با بیان‌ اینکه 4 نفر در رابطه با درگیری دست فروشان دستگیر شدند افزود: درگیری بین دست فروشان با یک دیگر بوده و هیچ درگیری بین کسبه رخ نداده است که عاملین این درگیری توسط پلیس دستگیر شدند.

دادستان شهرستان ملارد در ادامه گفت: در این درگیری طرفین از سلاح سرد استفاده کرده بودند که طبق قانون با آنها برخورد شد‌.جهانشیری در پایان خاطرنشان کرد: مجرای قانونی بهترین راه حل اختلاف است و با افرادی که با قدرت نمایی و خشونت طلبی به دنبال حل اختلافات خود هستند با قاطعیت برخورد قانونی انجام می‌شود.

جهانشیری در پایان خاطرنشان کرد: مجرای قانونی بهترین راه حل اختلاف است و با افرادی که با قدرت نمایی و خشونت طلبی به دنبال حل اختلافات خود هستند با قاطعیت برخورد قانونی انجام می‌شود.

کدخبر: 899773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟