سارق و مالخر اموال ساختمان های نیمه ساز درآران و بیدگل دستگیر شدند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از شناسایی و دستگیری 2 سارق و مالخر اموال ساختمان های نیمه ساز و کشف 16 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در حال ساخت شهرستان آران و بیدگل، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان با تحقیقات میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق سابقه دار را در این زمینه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی صریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۶ فقره سرقت از منازل درحال ساخت این شهرستان و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف که ضمن دستگیری مالخر، مقادیر قابل توجهی امول مسروقه نیز در بازرسی از مخفیگاه وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پایان از شهروندان خواست که در برقراری امنیت اجتماعی با پلیس مشارکت داشته و در صورت رویت هر گونه مورد مشکوک  مراتب را با تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

کدخبر: 899442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟