در دو روز؛ سه نفر در کهگیلویه و بویر احمد کشته و  ۲۵ مصدوم شدند

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، کاظم فلاحی دوست افزود: ۲۵ مصدوم پنج حادثه سوانح رانندگی و یک مصدوم کوهستان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون توسط نیروهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شده است.

فلاح دوست تصریح کرد: بر اثر وقوع تصادف زنجیره ای منطقه چهارییشه در (محور ارتباطی گچساران به بهبهان) خودروهای پژو ۴۰۵، بریلانس و پراید یک نفر جان باخت و پنج سرنشین نیز مصدوم شدند.

وی بیان کرد: نجات یک فرد گرفتار در ارتفاعات منطقه کوه گل شهرستان دنا پس از چهار ساعت تلاش یکی از دیگر از عملیات‌های امداد و نجات انجام گرفته از روز گذشته تاکنون در استان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این حادثه یک مرد ۳۰ ساله که دچار عارضه قلبی شده بود پس از امداد و نجات اولیه با همکاری فوریت های پزشکی و با بالگرد به بیمارستان جلیل شهر یاسوج انتقال یافت.

وی عنوان کرد: برای امدادرسانی های روز گذشته تاکنون ۱۳ تیم متشکل از ۵۴ نفر و هشت آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، میانگین رسیدن امدادگران هلال احمر تا صحنه در این حوادث ۱۰ دقیقه بود.

جان باختن راکبان موتورسوار

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز از جان باختن ۲ جوان بر اثر واژگونی موتور سیکلت در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: بامداد امروز (جمعه) حادثه واژگونی موتور سیکلت و سقوط به دره در تنگ هیگون به مرکز پیام کهگیلویه اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های شماره یک و ۲ شهری دهدشت به محل حادثه اعزام شدند افزود: پس از انجام اقدام‌های لازم درمانی مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره )دهدشت منتقل شدند اما متأسفانه به علت شدت جراحت و با وجود تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان هر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.​

کدخبر: 899322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟