معمای سرقت از خانه ها در قرچک ورامین فاش شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ " یداله طهماسیان" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی گزارش چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان قرچک موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی فیلم های دوربین مداربسته ، تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار منزل و مخفیگاهش واقع در روستای قشلاق فردیس شدند که طی هماهنگی با مقام قضایی با انجام عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم با هویت معلوم در مخفیگاهش دستگیر و مقداری وسایل مسروقه منزل شامل تلویزیون ،فرش ، لوازم برقی و ... کشف که به پلیس آگاهی انتقال داده شدند .

سرهنگ یداله طهماسیان گفت: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر سرقت در شهرستان قرچک بوده که پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط ماموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان به ارزش 15 میلیارد ریال اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان خاطر نشان کرد : در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند چرا که هر گونه اقدام پیشگیرانه می تواند منزل شما را از آماج جرم سرقت خارج نماید.

کدخبر: 898987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟