پیشروی سیلاب در فیروزکوه / ستاد بحران آماده باش است

به گزارش رکنا، حیدرقلی قاسم زاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از جاری شدن سیل درروستاهای  طرود، سرانزا،  گورسفید، طارم، کمند در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با جاری شدن این سیل ، فرماندار فیروزکوه، مسئولان شهرستانی، نیروی نظامی و انتظامی عازم منطقه شده اند گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه پیش‌تر، با ورود سامانه بارشی در خصوص بالا آمدن آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیل هشدار داده بود.

وی افزود: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در دهستان پشتکوه، محور فیروزکوه - سمنان مسدود شده است، با توجه به شرایط، لازم است مسافرین ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

قاسم زاده با اشاره به اینکه محورهای روستایی دهستان پشتکوه نیز هم‌اکنون بر اثر سیلاب مسدود بوده و تردد در این محورها امکان پذیر نیست عنوان داشت: اعضای ستاد مدیریت بحران هم‌اکنون در منطقه حضور دارند و درحال ارزیابی خسارات و ساماندهی مناطق سیل زده می‌باشند.

معاون فرماندار فیروزکوه بیان داشت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارات جانی نداشتیم اما سیل به برخی از مزارع و باغات در دهستان پشتکوه خساراتی وارد کرده است.

وی گفت: لازم است شهروندان ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری، از توقف و حضور در کنار مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق پرخطر اجتناب کنند.

کدخبر: 898921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟