نجات اعضای یک خانواده گردشگر گمشده در دل کویر + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود مختاری گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی 3 خانواده گردشگر غیر بومی در کویر شهرستان بردسکن به فوریت های پلیسی 110، دستورات ویژه با توجه به اهمیت موضوع صادر شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی های گسترده در دل کویر نمک سرانجام 3 خانواده غیربومی که با یک دستگاه خودرو شخصی پراید و یک دستگاه کامیونت برای گردشگری شبانه دل به کویر نمک زده و با گم شدن در مسیر، خودرو آن ها در گل فرو رفته و دچار ترس و وحشت شده بودند در عمق 15 کیلومتری کویر یافتند.

سرهنگ مختاری خاطرنشان کرد: این گردشگران بدون راهنما و بدون اشرافیت، به کویر نمک رفته بودند و پس از گرفتار شدن در دل کویر، شب را در محل که پوشش آنتن دهی تلفن همراه ضعیفی دارد مانده و تنها با ارسال یک پیامک، مفقودیت خود را به یکی از بستگان اعلام  می کنند و این فرد نیز از پلیس کمک می خواهد.

وی تصریح کرد: اعضای 3 خانواده که چند کودک نیز همراه شان بود پس از پذیرایی توسط ماموران انتظامی، با خودروهای پلیس به شهرستان بردسکن انتقال یافتند و خودروهای آن ها نیز با کمک خودروهای سنگین انتظامی به شهر بردسکن حمل شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: کویر نمک این شهرستان یکی از دیدنی ترین و زیباترین تفریحگاه های کشور است و برای گردشگری در این منطقه باید شهروندان عزیز از افراد راهنما کمک خواسته و به علائم هشداردهنده توجه داشته باشند.

کدخبر: 898798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟