قمه کشی خونین 2 شرور وحشت آور در شهریار / پلیس وارد عمل شد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین معصوم زاده با اعلام این خبر گفت: نیمه های شب 21 آذر ماه سال قبل، تعدادی اوباش به صورت دسته جمعی با در دست داشتن قمه و چاقو به یک واحد صنفی در محله وحیدیه شهرستان شهریار حمله ور و علاوه بر تخریب اموال واحد صنفی با ضربات سلاح سرد منجر به ضرب و جرح و آسیب بدنی تعداد 2 نفر از شکات شده و پس از ارتکاب جرم از محل متواری می شوند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شدت اوباشگری و تخریب اموال شاکیان و سلب آسایش عمومی شهروندان، با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی بررسی جدی آن آغاز شد و بررسی دوربین های مداربسته، اخذ اظهارات شکات، تحقیقات و بررسی های محلی، هویت ضاربان مورد شناسائی قرار گرفت.

 سرهنگ معصوم زاده تصریح کرد: متهمان از اوباش سابقه دار بودند و در دو عملیات جداگانه در شهرستان های شهریار و رباط کریم دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم ردیف اول، 23ساله، ساکن رباط کریم و دارای چند سابقه کیفری از قبیل ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو و سرقت مقرون به آزار بود و با قرار وثیقه 10 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

وی اظهارداشت: متهم ردیف دوم 30 ساله شغل آزاد، ساکن رباط کریم و دارای چند سابقه کیفری از قبیل شرب خمر، سرقت، کیف قاپی بود و با قرار وثیقه 7 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

کدخبر: 897764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟