وقوع ۲ حریق در شهر سمنان/ حوادث مجروح و فوتی نداشت

به گزارش رکنا، علیرضا رهایی، ضمن بیان اینکه مأموران آتش نشانی سمنان طی شبانه روز گذشته به دو عملیات جداگانه اطفای حریق در سطح این شهر اعزام شدند، ابراز داشت: با حضور به موقع آتش نشان‌ها حریق‌ها در کمترین زمان ممکن اطفا و از سرایت گسترده آن پیشگیری شد.

وی ضمن بیان اینکه روز گذشته در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وجود حریق در بالکن منزل واقع در بلوار ورزش سمنان بلافاصله آتش نشان‌ها به محل مورد نظر اعزام شدند، ابراز داشت: اطفای حریق به موقع انجام شد اما علت آتش سوزی نیاز به بررسی کارشناسی دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه آتش نشان‌ها روز گذشته یک مورد حریق در یک واحد صنفی خودرو واقع در جاده نظامی سمنان را اطفا کردند، ابراز داشت: به این واحد خساراتی وارد شد اما علت اصلی وقوع حادثه باید توسط کارشناسان اعلام شود.

رهایی تصریح کرد: وجود دپوی غیر اصولی وسایل در خانه یا انبارها، نصب غیر استاندارد وسایل برقی و گازسوز و وجود مواد قابل اشتعال در کنار منابع حرارتی و برقی عمده‌ترین دلایل بروز حوادثی مانند آتش سوزی‌ها است لذا از شهروندان درخواست داریم برای پیشگیری از حوادث تلخ و غیرقابل جبران حتماً موارد فوق را رعایت و در خانه یا محیط کاری کپسول خاموش کننده داشته باشند.

وی بابیان اینکه علاوه بر موارد فوق نوجوان ۱۲ ساله‌ای به ایستگاه شماره پنج آتش نشانی برای خارج کردن انگشتر از دست مراجعه کرده بود، افزود: آتش نشانی انگشتری که در دست این نوجوان را با استفاده از ابزار مخصوص برش دادند.

کدخبر: 897339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟