غافلگیری 2 سرشاخه اصلی پخش مواد ممنوعه در خراسان شمالی

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قدرتی اظهار کرد: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲ نفر از سرشاخه های اصلی توضیع مواد مخدر صنعتی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه در بازرسی های به عمل آمده ۵۰۰ گرم شیشه و هروئین کشف شد، افزود: یک دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان نیز بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرگرد احمد ملکی، رئیس اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز با اعلام جزئیات بیان کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر حمل و نگهداری مواد مخدر توسط ۲ نفر بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران یک دستگاه خودروی سواری در این رابطه شناسایی و توقیف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و ۳۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 897036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟