بازداشت 2 مرد شیاد که در نقش پلیس اخاذی می کردند / در شرق تهران فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: خرداد ماه سال جاری، با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان در پوشش جعل عنوان پلیس در مناطق شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، 2 سارق حرفه‌ای در شرق تهران ابتدا شهروندان جوان را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنها مشروبات غیر مجاز مصرف کرده با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهمان افراد سابقه‌دار هستند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این افراد با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را نیز در جنوب استان تهران ردیابی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه آنها کشف شده است، گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از 20 فرد در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه 22 مالباخته در مواجه حضوری سارقان را شناسایی کرده‌اند،گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

کدخبر: 896182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟