سارق میلیاردی مرد تهرانی همسایه اش بود / سرنخ لو رفتن دزد سابقه دار چه بود؟>

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اواخر فروردین ماه سال جاری با وقوع یک فقره سرقت از منزل در مرکز شهر تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی پس از مراجعه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی بیان داشت؛ برای انجام امورات شخصی از منزل خارج شده و پس بازگشت به منزل متوجه تخریب در ورودی به هم ریختگی منزل و سرقت اموال و تجهیزات کارگاهی شامل دلر – سنگ فرز و ... به ارزش تقریبی حدود 2 میلیارد ریال شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات میدانی متوجه شدند در زمان سرقت هیچ ورود و خروجی ثبت نشده است. کارآگاهان با تحقیقات تخصصی تر متوجه شدند که یکی از همسایگان شاکی فردی است بنام شهرام 35 ساله دارای سوابق متعدد کیفری است که بعنوان مظنون اصلی پرونده مورد هدف قرار دادند.

سرهنگ ولی پور گودرزی در ادامه گفت: کارآگاهان با هماهنگی قضائی شهرام را دستگیر و به پایگاه هشتم منتقل کردند که پس از انجام تحقیقات، متهم چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و لب به اعتراف گشود و گفت: به همراه 2 فرد دیگر از همدستانم نقشه سرقت را کشیدم و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت از منزل شاکی کردیم و اموال را به مالخر فروختیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: کارآگاهان پایگاه هشتم طی انجام اقدامات پلیسی موفق به دستگیری دو همدست متواری و مالخر این پرونده نیز شدند که همگی با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم قرار گرفتند.

 

کدخبر: 895883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟