کلاهبرداری با شگرد جدید خرید خودرو  / در رشت فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا حدادی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقا امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار کرد: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی به ارجاع نیابت قضائی از دادسرا به پلیس آگاهی استان مبنی بر جلب و دستگیری اعضای باندی که در پوشش خرید خودرو در سایت دیوار از مردم کلاهبرداری می‌کردند، اشاره کرد و گفت: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره عملیات ویژه با انجام تحقیقات نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهمان سابقه‌دار این پرونده‌ها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در شهرستان رشت دستگیر شدند.

سرهنگ حدادی با اعلام اینکه این افراد در تحقیقات صورت گرفته پس از مواجهه با مدارک و مستندات به بزه انتسابی خود مبنی بر ۵ فقره کلاهبرداری از شکات در شهرستان‌های صومعه‌سرا و رودبار اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان ۲۰، ۲۱، ۲۹ و ۳۱ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند، بیان داشت: در این زمینه مردم باید دقت و هوشیاری خود را در مواجهه با این افراد بکار ببرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 895823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟