مرگ غم انگیز 3 کودک شیرازی در آتش‌سوزی ‌آپارتمان ۵ طبقه‌‌ / دادستان شیراز دستور پیگیری صادر کرد
حجم ویدیو: 1.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزارش رکنا، در پی آتش سوزی در آپارتمان پنج طبقه‌ای در شیراز و فوت سه نفر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مر‌کز استان فارس ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ با بیان اینکه به محض اطلاع از وقوع این حا‌دثه بازپرس ویژه و معا‌ون دادستان شیراز در محل حادثه حضور یافتند گفت: تحقیقات اولیه در خصوص علل وقوع حادثه بلافاصله با نظارت مقام قضایی آغاز شد.

سید مصطفی بحرینی با تأکید بر اینکه بررسی وضعیت ایمنی ساختمان و همچنین نظارت فنی و مهندسی و نحوه امداد رسانی فوری به مصدومین و اطفا حریق نیز در دستور کار بازپرس دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز قرار دارد گفت: در گذشت سه نفر در این حادثه ما را موظف به بررسی همه ابعاد پیش و پس از وقوع می‌کند.

وی تصریح کرد: در جایگاه مدعی العموم قصور، تقصر و ترک فعل احتمالی هر شخصیت حقیقی و حقوقی در وقوع این حادثه را بررسی می‌کنیم.

گفتنی است در پی وقوع آتش سوزی در ساختمان 5 طبقه‌ای در خیابان فرصت شیرازی در شیراز 3 کودک جان خود را از دست داده و 5 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

در این حادثه تعداد زیادی از ساکنین ساختمان گرفتار در حریق نیز با کمک مردم و نیرو‌های آتش نشانی و امدادی شیراز نجات یافتند.

کدخبر: 895375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟