جزئیات ربوده شدن عجیب محسن افشانی توسط دو مرد در شهرک غرب + یکساعت و نیم در پژو 206 سفید رنگ چه گذشت

به گزارش خبرنگار رکنا، محسن افشانی بازیگر و مجری ، ساعتی پیش استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که حاوی تصویر یک مرد با محو شدن صورت آن بود . محسن افشانی در این استوری اعلام کرد. شب گذشته بعد از خروج از مسجد از شهرک غرب که مراسم رضا حداد کارگردان سرشناس تئاتر در آن برگزار بود توسط فردی که تصویرش را منتشر کرده بود و یک مرد دیگر به شکلی که می شود نام آن را آدم ربایی گذاشت ربوده شده است.

محسن افشانی ربوده شد

محسن افشانی در همین استوری اعلام کرده است که پرونده این آدم ربایی ، صبح امروز در کلانتری 134 شهرک غرب تشکیل شده است.

سید محمد حسین نبوی از دوستان محسن افشانی که شب گذشته همراه او به مراسم ختم رضا حداد رفته بود و شاهد ماجرا بود چنین به خبرنگار رکنا گفت: " از سالن مسجد که خارج شدیم، یک مرد به سمت محسن آمد، در گوش محسن، صحبتی کرد و در ادامه محسن افشانی را به سمت پژو 206 سفید رنگی که مرد دیگری پشت فرمان بود، هدایت کرد. در ابتدا تصور ما این بود که این مرد یکی از دوستان محسن افشانی است و محسن برای چند دقیقه گفت و گو داخل خودرو آنها شده است. اما ناگهان مشاهده کردیم که خودرو در حالیکه محسن و دو مرد داخل آن بودند از محل دور شد."

وی در ادامه افزود: "تصاویر این لحظات در دوربین بانک مسکن ثبت شده است. یعنی یک ساعت و نیم ، من و یکی دیگر از  دوستان محسن افشانی مقابل مسجد به انتظار ایستادیم تا برگردد. در ابتدا چند مرتبه با تلفن همراه او تماس گرفتیم. جواب نداد. در ادامه تلفن همراه محسن افشانی خاموش شد و چون این رفتار از سوی محسن غیر عادی بود، نگرانی ما شروع شد."

دوست محسن افشانی در ادامه با بیان اینکه دقایق برای ما فقط در اضطراب و استرس گذشت اما محسن دقایق سخت تری را گذارنده است از لحظاتی که در خودرو پژو 206 گذشت اینگونه به نقل از آنچه از محسن شنیده بود گفت: "محسن گفت در ابتدا فقط چند سوال و جواب کردند. چون تلفن راننده به شکل خاصی قرار گرفته بود ، اول فکر کردم در  شرایط یک دوربین مخفی قرار گرفته ام ولی دقایقی نگذشت که با شروع تهدید و توهین آنان فرضیه دوربین مخفی کاملا از بین رفت."

می گوید که محسن افشانی از دقایق بعدی ماجرا اینگونه گفته است:" ناگهان کیف مرا کشیدند. محتوای داخل آن که گوشی و لب تاپ بود بیرون آوردند. به زود مجبورم کردند که رمز های را باز کنم تا بتوانند محتوای گوشی و لب تاپ را جستجو کنند. محسن افشانی گفته بود که آنها در حالی به شدت توهین و تهدید می کردند مدعی شده بودند که به دنبال مدارک فرا امنیتی هستند که ادعا داشتند محسن افشانی از آنها ربوده است!"

دوست محسن افشانی در ادامه گفت:" بعد از اینکه طی یکساعت و نیم ، تمام حافظه گوشی و فایل  های لب تاپ را جستجو کردند مرا دوباره به محل مسجد برگرداند و لب تاپ و گوشی را هم در اختیارم قرار دادند."

وی افزود:" این رفتار بسیار عجیب بود. نه سرقتی انجام دادند و نه گوشی و لب تاپ را با خود بردند، فقط جستجوی گسترده در محتوای موبایل و لب تاپ داشتند و در نهایت هم محسن را مقابل مسجد از خودرو خارج کردند و رفتند."

این مرد با گفتن اینکه بعد از خروج محسن افشانی از خودرو ، او به شدت از نظر روحی بهم ریخته بود گفت: با پلیس تماس گرفتیم. ماموران گشت پلیس بلافاصله در  محل حاضر شدند و تحقیقات اولیه انجام گرفت. صبح امروز نیز به کلانتری 134 شهرک غرب رفته و تشکیل پرونده داده و جزئیات بیشتری از محسن افشانی گرفته شد."

دوست نزدیک محسن افشانی در مورد اینکه این اتفاقات تا چه میزان می تواند به مسائل شخصی یا مباحث رخ داده در ترکیه برگردد گفت:" آنقدر رفتار این دو مرد مرموز و عجیب بود که هیچ اظهارنظری نمی توان  داشت. خود محسن افشانی معتقد است که بین این اتفاق با مباحث شخصی و موارد رخ  داده در ترکیه، ارتباطی ندیده است."

وی با گفتن اینکه محسن از زمانی که از خودرو این دو مرد که در همان ابتدا هم خود را مامور آگاهی معرفی کرده بودند( البته به حتم مامور قلابی ) پیاده شده مدام می گفت یکی از این دو نفر چهره بسیار آشنایی داشت افزود: بالاخره هم محسن موفق شد فردی را که تصور می کرد قبلا دیده و با او جایی صحبت کرده است، شناسایی کند و حتی صفحه او را در اینستاگرام بیابد که اکنون هم همان عکس را منتشر کرده است"

دوست محسن افشانی در مورد اینکه با توجه به وقوع ماجرایی شبیه آدم ربایی، اکنون محسن افشانی تحت شرایط مراقبتی پلیسی قرار دارد یا خیر گفت:" نه نیاز به این اقدامات نبود. ما محسن را تا زمانی که متهمان بازداشت شوند تنها نمی گذاریم."

طبق اظهارات محسن افشانی جستجو برای یافتن این مرد با نقشه عجیب شان در دستور کار ماموران پلیس کلانتری 134 شهرک غرب قرار دارد.

کدخبر: 895356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟