بازداشت 6 مرد مسلح که برق شهر را قطع می کردند / در کرمانشاه رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب اظهار کرد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب حین گشتزنی در یکی از روستاهای شهرستان متوجه تخریب کابل‌های برق روستا شده و در حالی که مشغول بررسی موضوع بودند به سمت آن‌ها تیراندازی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پس از این اتفاق، ماموران انتظامی هم با رعایت جوانب احتیاط و قانون بکارگیری سلاح به سمت افراد مهاجم تیراندازی و اقدام همه جانبه‌ای برای دستگیری عاملان سرقت و تخریب سیم برق و تیراندازی به سمت پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد ۱۶۹ متر کابل برق توسط سارقان مسلح به سرقت رفته و ۲۰۵ متر کابل هم تخریب شده است.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت در کرمانشاه و یکی از شهرهای استان‌های همجوار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات هایی حساب شده همگی آن‌ها را دستگیر کردند.

مبارکی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از مخفیگاه سارقان مسلح، ۵ قبضه اسلحه جنگی و شکاری، ۴۱۹ عدد فشنگ و یک عدد فلزیاب غیرمجاز کشف شد.

وی یادآورشد: اعضای باند در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت سیم برق اعتراف عنوان و کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده‌اند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب در پایان، از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کدخبر: 895000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟