قتل در قهوه خانه ! / درخواست اعدام برای قاتل تهرانی

به گزارش رکنا ، متهم که در یک قهوه‌خانه با جوانی درگیر شده و او را به قتل رسانده با درخواست اولیای دم برای قصاص روبه‌رو شده و به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

پاییز سال گذشته بود که خبر درگیری بین دو جوان به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در قهوه‌خانه دریافتند درگیری دسته‌جمعی به خون کشیده شده و مرد ۳۶ ساله‌ای به نام پیام از ناحیه گردن چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده است. ماموران به پرس‌و‌جو از شاهدان پرداختند و دریافتند پیام با مردی به نام مهیار و دوستانش در قهوه‌خانه درگیر شده بود.

در حالی که تحقیقات پلیسی ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید پیام به خاطر شدت جراحات روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شده است.

با مرگ پیام ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته در قهوه‌خانه به شناسایی عامل جنایت پرداختند. شواهد نشان می‌داد مهیار پس از جنایت به محل نامعلومی‌ گریخته است.

نزدیک به یک ماه از جنایت گذشته بود که ماموران رد مهیار را زدند و او را بازداشت کردند. مرد جوان به جنایت خونین اعتراف کرد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: من هر روز عصر به قهوه‌خانه می‌رفتم و آن روز برای اولین بار با پیام در قهوه‌خانه روبه‌رو شدم. ما به خاطر نگاه چپ با هم درگیر شدیم؛ اما درگیری با وساطت دوستانم پایان یافت و من قهوه‌خانه را ترک کردم. یک ساعت بعد همراه دوستانم دوباره به قهوه‌خانه برگشتم که پیام دعوا را از سر گرفت. او که فحاشی می‌کرد به سمت من حمله کرد و برای ترساندن او چاقو کشیدم؛ اما نمی‌خواستم ضربه‌ای به او بزنم. می‌خواستم با مشت به گردنش بزنم اما چاقو که در دستم بود ناخواسته با گردن او برخورد کرد. وقتی پیام خونین روی زمین افتاد از ترسم فرار کردم. من خصومتی با او نداشتم و او خودش دعوا را شروع کرد و آن را ادامه داد.

متهم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برایش کیفرخواست صادر شد.

پرونده جنایت در قهوه‌خانه به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم مرد جوان درخواست قصاص کرده‌اند.

کدخبر: 894794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟