سارقان حرفه ای امان موتوری های قرچک را بریدند

به گزارش رکنا، سرهنگ یداله طهماسیان عصر شنبه از دستگیری سارقان موتور سیکلت در قرچک خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان قرچک، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان طی گشت زنی در حوزه استحفاظی به راکب یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که در حال پرسه زنی بود مشکوک می‌شوند، مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به راننده آن دستور توقف دادند، اما راکب بدون توجه به اخطار پلیس قصد متواری شدن از محل را داشته که مأموران با انجام یک سری عملیات فنی و پلیسی موتور سیکلت را متوقف و طی استعلام و بررسی وضعیت موتور سیکلت مشخص شد که دارای سابقه سرقت می‌باشد.

طهماسیان گفت: جهت بررسی بیشتر متهمان دستگیر شده به همراه موتور سیکلت توقیفی به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی قرچک در ادامه عنوان داشت: طی تحقیقات از متهمان دستگیر شده به هویت معلوم در ابتدا منکر سرقت شدند که پس از ارائه مدارک و مستندات از سوی مأموران لب به اعتراف گشودند و به سرقت دو دستگاه موتور سیکلت به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معترف شدند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با انجام اقدامات پیشگیرانه احتمال سرقت را از سارقان سلب کنند.

کدخبر: 894192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟