گروگانگیری پسربچه 6  ساله بوشهری / تعقیب و گریز از بوشهر تا بردسیر

به گزارش رکنا، سرهنگ منصور رمضان نژاد امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی از پلیس بوشهر مبنی بر ربوده شدن یک پسر بچه 6 ساله و احتمال ورود خودروی حامل این کودک به استان‌های همجوار، موضوع به تمامی واحدهای انتظامی شهرستان بردسیر منعکس شد.

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی کوه پنج به سرعت وارد عمل و نسبت به پایش دقیق ترددهای محور سیرجان به بردسیر اقدام کردند که با توجه به حساسیت رهایی این گروگان خردسال و با اجرای طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی در نهایت خودروی مورد نظر هنگام عبور از محور «سیرجان-بردسیر» با هوشیاری ماموران این پاسگاه شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ رمضان نژاد تصریح کرد: خوشبختانه این گروگان در کمتر از 2 ساعت از زمان گزارش وقوع گروگان گیری آزاد و 5 متهم که درصدد انتقال او به یکی از استان های شمال شرق کشور بودند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به تحویل این کودک به خانواده اش خاطرنشان کرد: علت و انگیزه این جرم خشن اختلافات خانوادگی عنوان شده اما به هر ترتیب برخورد پلیس و دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت جدی و قاطع خواهد بود.

کدخبر: 893441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟