مرد عصبانی 2 کودکش را در مشهد گروگان گرفت / زن باردار از صحنه گروگانگیری گریخت

 به گزارش رکنا ، سرتیپ  محمد کاظم تقوی افزود: اوایل شب گذشته گزارشی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری زن و شوهر مسافر در یک مهمانپذیر و تهدیدهای مرد جوان که ۲ فرزندش را داخل اتاق حبس کرده، اعلام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های انتظامی با هدایت فرمانده انتظامی ثامن پلیس مشهد و اکیپ های اوژانس اجتماعی در محل حاضر شدند.

سرتیپ تقوی بیان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود این خانواده مسافر هستند و مرد جوان که دچار تالمات شدید روحی بوده پس از مشاجره با همسر باردار خود در حالی که زن جوان موفق می شود یکی از فرزندانش را از اتاق خارج کند مانع از خروج  ۲ فرزند دیگرش از اتاق شده و تهدید کرده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: با ادامه این وضعیت  به دستور مراجع قضایی، کارشناسان اورژانس اجتماعی اقدامات علمی خود را برای مذاکره با پدر عصبانی آغاز می کردند.

وی افزود: این در حالی است که سرهنگ نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد در محل حاضر و پس از گفت‌وگو با مرد جوان او را به آرامش دعوت می کند تا جایی که با ذکاوت  هوشمندانه و مذاکرات رئیس پلیس مشهد  این فرد که چاقویی نیز همراه داشت در اتاق را گشوده و با تسلیم او ۲ کودک نجات یافتند.

سرتیپ تقوی خاطرنشان کرد: این خانواده  پس از ماجرایی که بیشتر از ۲ساعت وحشت و اضطراب به آرامش ختم شد با پذیرایی شام میهمان پلیس مشهد بودند و هدایایی نیز به آنها اهدا شد.

وی در پایان گفت: اقدامات حمایتی و مراقبتی از این خانواده با دستورات تخصصی مرجع قضایی و اقدامات علمی و مشاوره ای توسط پلیس و اورژانس اجتماعی در حال پیگیری است.

 

کدخبر: 893266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟