مرگ هولناک 8 عضو خانواده در تصادف با نیسان

به گزارش رکنا ، سرهنگ فرهاد چراغی فرمانده انتظامی سیریک گفت: در پی واژگونی به چپ خودروی نیسان در جاده میناب - سیریک و رخ به رخ شدن با یک دستگاه پژو ۴۰۵ متأسفانه ۸ عضو یک خانواده در این حادثه جان باختند.

سرهنگ چراغی افزود: در این حادثه ۶ نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ که همگی اهل یک خانواده بودند به نام‌های عبدالله سرتک‌زاده ۳۸ ساله پرسنل سپاه پاسداران، خانم اسما سرتک‌زاده ۳۲ ساله و باردار، به همراه خواهر ۲۸ ساله‌اش و هلیا و اسرا ۳ و ۸ ساله دختران عبدالله سرتک‌زاده هستند که در محل تصادف در دم جان باختند.

وی اضافه کرد: در این حادثه دلخراش ۲ نفر از سرنشینان نیسان هم در بدو ورود به بیمارستان میناب جان باختند.

رئیس پلیس سیریک، علت حادثه را انحراف به چپ خودروی نیسان عنوان کرد و افزود: این حادثه در محور میناب - سیریک و در محدوده روستای کلاوی نرسیده به شرکت نفت، در حدود ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه روز دوشنبه رخ داده است.

سرهنگ چراغی با تقدیر و تشکر از دستگاه‌هایی که در این تصادف ، انجام وظیفه مناسبی داشته‌اند، تصریح کرد: هرچند که دستگاه‌هایی از قبیل مرکز فوریت‌های ۱۱۵ به همراه حلال احمر، نیروهای انتظامی و نیروهای حمل‌ونقل و راهداری سریعاً به محل حادثه اعزام شدند، ولی متأسفانه به خاطر شدت تصادف امکان جلوگیری از تلفات جانی در این حادثه امکان‌پذیر نبود.

 

کدخبر: 893255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟