سرقت ۱۰ میلیاردی از یک خانه در بلوار هدایت مشهد

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: در پی گزارش سرقت از یک آپارتمان در بلوار هدایت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مردی حدوداً ۴۰ ساله به ماموران گشت مراجعه و اعلام داشت برای کاری به همراه خانواده از خانه خارج و موقع برگشت متوجه شدیم که تمامی وسایل خانه بهم ریخته و قسمتی از اموال با ارزش شامل؛ ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه کارتن و دفترچه به ارزش ۷ میلیارد ریال و ۳ فقره چک یک میلیارد ریالی سرقت شده است.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و بررسی میدانی محل وقوع جرم تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این سرقت آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یکی سری تحقیقات میدانی متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان با بیان این که متهم پس از انتقال به پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت موردنظر اعتراف کرد؛ خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مالخر با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

کدخبر: 892953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟