دسیسه شوم یک زندانی بعد مرخصی از زندان !

به گزارش رکنا، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی سرقت های مکرر موبایل در فروردین ماه سال جاری و شکایت های مالباختگان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قائمشهر با اشراف اطلاعاتی از شناسایی و حضور یکی از سارقان حرفه ای موبایل مطلع و مشخص شد که این فرد برای گذراندن تعطیلات نوروزی از اسفند ۱۴۰۱ تا تاریخ پایان فروردین ۱۴۰۲ به مرخصی و مجدداً روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر تصریح کرد: ماموران آگاهی با دستور قضایی، متهم را از زندان تحویل و به مقر انتظامی دلالت دادند که در تحقیقات فنی پلیسی و ارائه مدارک و شواهد متهم لب به اعتراف گشود.

وی در ادامه یادآور شد: متهم به ۱۲ فقره سرقت موبایل اعتراف و اظهار کرد، موبایل های سرقتی فروخته و جهت گمراه نمودن پلیس، مجدداً روانه زندان شد.

خادمی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده و سپس روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد، هنگام استفاده از تلفن همراه در معابر هوشیاری و توجه بیشتری به اطراف داشته باشید، سعی کنید جهت مکالمه از هندزفری و هدست استفاده کنید و همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کدخبر: 892851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟