اقدام ضربتی پلیس بر سر مردان مسلح اراکی

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا معیریان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در اراک، اظهار داشت: براساس عملیات موفق پلیس در شهرستان اراک 3 سارق سابقه دار مسلح شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند که از این افراد سه قبضه سلاح جنگی و شکاری، یک دستگاه گنج‌یاب و دیگر اسناد و لوازم سرقتی کشف شد.  

وی افزود: به دنبال یک فقره سرقت مسلحانه در استان مرکزی و احتمال تردد خودروی سارقان مسلح از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک، طرح مهار با فوریت و به صورت ضربتی به مرحله اجرا گذاشته و با تقویت گشت انتظامی شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان شروع شد.

معیریان ادامه داد: ماموران انتظامی اراک پس از هماهنگی با مقام قضائی و  گشت‌زنی منظم در محورهای مواصلاتی، سرانجام موفق به شناسایی خودروی سارقان و توقیف خودروی آنها و دستگیری اعضای این باند در یک عملیات غافلگیرانه از سوی مأموران انتظامی اراک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی این سارقان، یک قبضه اسلحه کمری، یک قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه سلاح لوله بلند بادی به همراه تعدادی فشنگ جنگی و ساچمه ای و همچنین یک دستگاه گنج یاب قاچاق، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، 3 دستگاه تلفن همراه و تعداد زیادی کارت شناسایی و کارت سوخت سرقتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در مبارزه با مخلان نظم و امنیت قاطعان برخورد خواهد کرد که در این پرونده نیز متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به منظور ادامه در اختیار پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفتند.

کدخبر: 892778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟