کینه آتشین برادر در مغازه شمال شهر

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک آتش‌سوزی مشکوک در مغازه‌ای در شمال تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: صاحب این مغازه برای تحقیقات مقدماتی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه و به کارآگاهان گفت، روز حادثه کارگر مغازه با من تماس گرفت و مدعی شد،  مغازه به دلایل نامشخصی آتش‌ گرفته و تمامی اجناس نیز  سوخته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارگر مغازه خود در این آتش‌سوزی از ناحیه دست مجروح شده بود، عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین پی بردند، کارگر جوان از گذشته به دلایل مسائل مالی اختلافات عمیقی با صاحب مغازه داشته و آتش‌سوزی این واحد صنفی با حریق بنزین آغاز شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با کشف این سرنخ مهم کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی خانه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.  

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آتش‌افروزی عمدی در مغازه موردنظر با همدستی برادرش به دلیل اختلافات مالی به صاحب مغازه اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه برادر متهم نیز دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 892681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟