ایست پلیس به پژو سواری با 132 کیلو محموله عجیب

به گزارش رکنا، به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور «فیروزآباد-شیراز» در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس بوشهر و فارس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر «فیروزآباد» با تبادل اطلاعاتی مأموران پلیس بوشهر و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند، سواری پژو حامل تریاک را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۱۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار سوسنی با اشاره اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با سوداگران مرگ برای پلیس بوشهر حد مرز نمی‌شناسد و مبارزه با این ماده خانمانسوز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کدخبر: 892529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟