شلیک پلیس در خیابان جلال آل احمد برای دستگیری دزدان خانه ها + جزییات

سرهنگ " حسین مافی" در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد  22 اردیبهشت ماه سال جاری تیم عملیات کلانتری 137 نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان "جلال آل احمد" تهران بودند که به یک خودروی ساینا با 3 سرنشین که خانه ها  را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از منازل رفته و یکی از متهمان اقدام به ورود به منزل میکند که ماموران به سرعت برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و 2 متهم دیگر به محض رویت خودروی گشت با خودرو از محل متواری شدند و متهم پیاده در محل دستگیر شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و در یک عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک به لاستیک خودروی متهمان خودروی متهمان متوقف شد و یکی از متهمان که به سمت ماموران حمله ور شده بود دستگیر و نفر دیگر از شلوغی ایجاد شده استفاده و اقدام به فرار به صورت پیاده کرد. در بررسی های بیشتر از خودروی متهمان آلات و ادوت سرقت کشف شد.

سرهنگ مافی در پایان با اشاره به سوابق متهمان 26 و 28 ساله در امر سرقت خاطرنشان کرد : شناسایی و دستگیری همدست متواری متهمان در دستور کار کلانتری 137 نصر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، از باند سه نفره، دو نفر دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد.

کدخبر: 892387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟