سرقت های عجیب مرد اردبیلی لو رفت

به گزارش رکنا، سردار جواد تقوی روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام و سیم و کابل برق در شهرستان گرمی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی رد پای سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: در نهایت این سارق حرفه ای احشام و سیم و کابل برق در عملیات مشترک پلیس و مرزبانان شهرستان های گرمی و مشگین شهر دستگیر شد.

سردار تقوی با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی بیان‌کرد: سارق دستگیر شده با مشاهده مستندات و مدارک قانونی به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت احشام و سیم و کابل برق اعتراف کرد.

وی همچنین از دستگیری یک نفر خریدار اموال مسروقه خبر داد و اضافه کرد: سارق حرفه ای و خریدار اموال مسروقه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با هشدار به سارقان و افراد هنجارشکن ادامه داد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس اجازه خدشه‌دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجارشکن نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

سردار تقوی با بیان اینکه بهترین راه برای پیشگیری از سرقت‌ها همکاری مردم با پلیس است، افزود: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 892100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟