پایان کار عاملان رعب و وحشت در کاشان / فقط 27 کیلو تریاک در ماشین جاساز کرده بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج کاکاوند، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر قدرت نمایی و درگیری یکی از اراذل و اوباش با تعدادی از افراد حاضر در یکی از پارک‌های سطح شهر که باعث ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا بلافاصله مأموران به محل اعزام و مشخص شد یکی از اراذل و اوباش که حالت طبیعی نداشته به وسیله سلاح سرد اقدام به درگیری و مضروب کردن چند تن از حاضران در پارک کرده و از محل متواری شده که با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به این که فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کسانی بخواهند آرامش جامعه را برهم بزنند و با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد.

کاکاوند ابراز داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان، با اقدامات هوشمندانه خود از انتقال محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای ورودی شهر کاشان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا مأموران در هماهنگی با مقام قضایی،  به محور مورد نظر اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به توقیف خودرو مذکور و دستگیری دو متهم شدند و ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 27 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راه مقابله با قاچاقچیان و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

کدخبر: 892055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟