دزد ماهر خانه های شرق تهران دستگیر شد / مخفیگاهش پر از وسایل سرقتی بود

به گزارش رکنا، سرهنگ "اردشیر نادری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: اردیبهشت ماه امسال با وقوع سرقت از انباری های منازل مسکونی  در محدوده "حکیمیه" و شرق تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 146 این محله قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارق با تخریب قفل های درب ورودی وارد انباری های منازل شده است.

وی افزود:  با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم که فردی حدوداً 26 ساله بود را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار در امر سرقت میباشد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در 19اردیبهشت ماه سال جاری مخفیگاه متهم را در محدوده " بلوار سازمان آب"  حکیمیه شناسایی کردند.

سرهنگ نادری عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، تعدادی اموال مسروقه شامل؛ چندین جفت چوب اسکی حرفه ای از مخفیگاه موردنظر ، کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری حکیمیه در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی برای خرید مواد مخدر، عنوان کرد ، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

کدخبر: 891952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟