سارقان مسلح در نقش پلیس سرقت می کردند / بعد از آزادی از زندان شروع به کار کرده بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری، با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان در پوشش جعل عنوان پلیس در مناطق کوهستانی کن و غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، 2 سارق حرفه‌ای با سلاح کلت کمری طعمه‌های خود را در غرب تهران و بخصوص در مناطق کوهستانی کن شناسایی و به بهانه اینکه آنها مشروبات الکلی مصرف کرده با کلت کمری و جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهمان افراد سابقه دار هستند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در غرب تهران  شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه یک قبضه کلت کمری و 2 عدد بی‌سیم از مخفیگاه آنها کشف شده است، گفت: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از شهروندان با سلاح کلت کمری در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 891427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟