صدور کیفرخواست برای عوامل خرابکاری ناکام در سمنان

به گزارش رکنا، محمد جعفر عبدالهی اظهار داشت: در شب 19 ماه مبارک رمضان 2 نفر به یکی از اماکن نظامی شهر سمنان تعرض ناکام کرده و قصد اقدام خرابکارانه داشتند که با اقدام به موقع نیرو‌های امنیتی قبل از هر اقدامی شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی تشریح کرد: متهمین در ابتدا به لحاظ عجز از تودیع تامین مناسب کیفری روانه زندان شدند و در نهایت پس از گذشت 14 روز از دستگیری ، کیفرخواست آنان صادر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی رسیدگی به محاکم کیفری 2 ارائه شد.

عبدالهی در ادامه افزود: حوزه حقوق عامه و موضوعات آن وسیع است و حفظ و تامین امنیت روانی از مطالبات به حق مردم است که دستگاه قضایی استان سمنان به سادگی از کنار آن نمی‌گذرد.

وی ادامه داد: معاندین وقتی اماکن نظامی و مهم را مورد تعرض قرار می‌دهند باید منتظر اقدام قانونی و فارغ از مماشات و اغماض نهاد‌های امنیتی، انتظامی و قضایی باشند. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: وقتی از دستگاه قضایی استان به عنوان یکی از نهاد‌های امنیت آفرین سخن به میان می‌آید، نتیجه آن برخورد قانونی و عبرت آموز و بلکه بازدارنده خواهد بود. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: اخلال در امنیت جامعه با هر وصفی با رفتار قاطعانه و بدون تسامح دستگاه قضایی همراه است و یقیناً مسامحه با متعرضین به امنیت مردم اتفاق نخواهد افتاد.

کدخبر: 891075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟