کلاهبردار جوان از بی خبری مردم تالش سوء استفاده کرد +جزییات

به گزارش رکنا از گیلان،  سرهنگ علیرضا حدادی  با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار داشت: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی گفت: در پی ارجاع 5 فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات پلیسی نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در شهرستان تالش دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: این فرد در بازجویی‌های صورت گرفته، پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری 365 میلیون ریال با استفاده از دستگاه رسیدساز جعلی اعتراف کرد.

سرهنگ حدادی در ادامه تصریح کرد: کلاهبردار 27 ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم، نسبت به رویت اصل سند و اطمینان از اصالت آن اقدام کنند. 

مرجان گودرزی /گیلان

 

کدخبر: 891023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟