افشای راز قتل زن تنها در خیابان ولنجک / بازداشت قاتل در بازگشت از سفر + عکس

به گزارش  رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: بهمن ماه سال 1400، رسیدگی به پرونده قتل یک زن سالخورده در خانه‌ خود واقع در "ولنجک" توسط تیمی زبده از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی گردنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و خودرو و طلاهایش به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه شدند پرستار مقتول مردی جوان بوده و از زمان وقوع جنایت توسط خانواده‌اش مشاهده نشده است، به این موضوع مشکوک شدند و بررسی‌های کارآگاهی را کلید زدند‌.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در گذشته عکس‌ چهره ‌باز متهم با دستور مقام قضایی منتشر شده بود، عنوان کرد: کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند قاتل پس از جنایت به یکی از کشورهای همسایه گریخته اما چند هفته قبل به ایران آمده و در غرب تهران زندگی می‌کند.

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و در ادامه مرد جوان را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم در جریان تحقیقات به جرم قتل زن سالخورده با انگیزه سرقت خودرو و طلا اعتراف کرده است، متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کدخبر: 890861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟