شبیخون اطلاعات سپاه به یک فرقه انحرافی در استان مرکزی / از ترکیه و کانادا هدایت می شدند

به گزارش رکنا، روابط‌عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای از متلاشی‌شدن فرقه و شبکه انحرافی توسط سازمان اطلاعات سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد.

متن این اطلاعیه به‌شرح زیر است:

به استحضار ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی می‌رساند به یاری خداوند متعال، با تلاش مجاهدانه و هوشمندانه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله استان مرکزی در یک عملیات اطلاعاتی دقیق و حرفه‌ای تعدادی از سرشبکه‌های اصلی یک فرقه انحرافی در استان که توسط رابطین مستقر در ترکیه و کانادا هدایت می‌شدند توسط سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله استان مرکزی دستگیر و به مرجع محترم قضایی معرفی شدند، همچنین فریب‌خوردگان این فرقه انحرافی در تعدادی از شهرستان‌های استان شناسایی و با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی در سیر مراحل ارشاد و هدایت قرار گرفتند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متاسفانه این شبکه با سوءاستفاده از احساسات پاک اقشار مختلف مردم به‌ویژه زنان و جوانان در علاقه به امور معنوی ضمن ایجاد آسیب به کانون امن خانواده درصدد استفاده ضدامنیتی از اعضای خود بودند.

روابط‌عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در این اطلاعیه افزوده است: به استحضار مردم شریف می‌رسانیم عرفان اصیل اسلامی تنها از طریق تعهد و تمسک به شریعت و دستورات دینی علما میسر بوده و دل سپردن به شیوه‌های مدعیان دروغین عرفان، تبعات جبران ناپذیر روحی و جسمی در پی دارد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: از مردم فهیم درخواست می‌شود تا ضمن بالابردن هوشیاری نسبت به فعالیت‌های انحرافی عرفان‌های نوظهور در محیط پیرامونی خود، هرگونه برپایی کلاس تجمع و فعالیت‌های افراد در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان مرکزی اطلاع‌رسانی کنند.

کدخبر: 890833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟