قتل هولناک در تهرانپارس به خاطر جای پارک / فرار 2 برادر جنایتکار

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: آذر سال ۱۴۰۰، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در سردخانه بیمارستان موردنظر گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت، مقتول با ۲ برادر جوان که با آنها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد، این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، یکی از برادران جنایتکار پس از ۲ سال وارد ایران شده و اکنون در شهر رامسر مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا این متهم تحت تعقیب ، در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دیگر پرونده به یکی از کشورهای اروپایی گریخته است، متذکر شد: کارآگاهان در گام بعدی در روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی رامسر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند که مرد جوان در اعترافات اولیه به جرم خود اعتراف کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری دیگر متهم پرونده همچنان ادامه دارد.

شعبه قضائی این پرونده شعبه ۴ بازپرسی دادسرای امور جنایی است. متهم دستگیر شده ۲۸ ساله و متهم تحت تعقیب ۳۰ ساله است. مرد مقتول نیز ۲۴ ساله بوده است.

کدخبر: 890111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟