پایان جولان دادن زورگیران خشن در اتوبان آزادگان

به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی ابن علی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری متخلفان، اظهار داشت: بامداد روزگذشته عوامل گشت کلانتری 167 دولت آباد جهت پوشش‌دهی نقاط جرم‌خیز در حال گشت‌زنی در اتوبان آزادگان به شرق محدوده پارک توسکا بودند که یک دستگاه موتورسیکلت دوترک را مشاهده می‌کنند که به طرز مشکوکی در حال پرسه‌زنی در محدوده تاریک اتوبان است.

وی افزود: مأموران جهت بررسی بیشتر به طرف موتورسواران رفته که به محض رؤیت مأموران از محل متواری شده که عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از طی مسافتی موتورسیکلت را متوقف می‌کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا از محل متواری و فرد دیگر دستگیر شد که در این حین فردی به عوامل کلانتری مراجعه و اظهار داشت که فرد دستگیر شده چند ساعت قبل‌ موبایلم را به همراه دو موتورسوار دیگر به روش زورگیری به سرقت بردند و از شما تقاضای رسیدگی و شکایت از این موضوع را دارم.

وی در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و انجام تحقیقات، عنوان کرد که دو موتورسوار دو ترک هستیم که چندین شب است در محدوده پارک توسکا کنار اتوبان آزادگان به شرق اقدام به زورگیری و سرقت موبایل می‌کنیم که امشب فقط من و همدستم آمدیم و تا به امروز 11 فقره سرقت انجام داده‌ایم و به شخص معینی در تهران به فروش می‌رساندیم.

ابن علی در پایان خاطرنشان کرد: پس از انتقال موتور سیکلت متهم به پارکینگ و تکمیل پرونده متهم جهت بررسی و سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام شد و تحقیقات جهت دستگیری هرچه سریع تر دیگر سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.
کدخبر: 890090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟