72 ساعت توفانی پلیس البرز در شبیخون به دزدان

به گزارش خبرنگار رکنا،   سردار "حمید هداوند" ظهر امروز در  در حاشیه برپایی نمایشگاه طرح برخورد با سارقان   و خریداران اموال مسروقه پلیس البرز درباره  ارزش اموال کشف شده در این طرح گفت : بیش از ۲۴ میلیارد تومان ارزش ریالی این اموال برآورد شده است.

سردار هداوند گفت:۱۵۹ سارق و مالخر در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی سه روز گذشته در این استان دستگیر شدند.

از مجموع دستگیر شدگان ۱۴۴ نفر سارق و ۱۵ نفر مالخر هستند که در قالب ۵۹ باند فعالیت می کردند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۲۸ خودرو، یک سلاح و مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، منزل، تجهیزات رایانه، لوازم اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی کشف شد.

هداوند افزود: با کشف اموال سرقتی، سارقان تاکنون به یک هزار و ۴۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده و ۶۲۰ شاکی تاکنون شناسایی شده و تلاش برای سایر مالباختگان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.

وی افزود: با تلاش ویژه پلیس این استان سرقت بعنف نیز هشت درصد کاهش یافته است .

هداوند خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان های تابعه اجرا شد و همچنین تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است ، ادامه دارد.

وی  تاکید کرد: پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد و امنیت جامعه مهمترین اولویت ماموریت بوده و با جدیت با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.

سردار هداوند درپاسخ به تمهیدات پلیس درباره مسمومیت دانش آموزان به خبرنگار ایران گفت :اگر چه مسمومیت های دانش آموزان در چند مدرسه سطح کرج صرفا حالت تمارض داشته واصلا واقعیت نداشته گفت با این حال ماموران پلیس با تمهیدات ویژه این موضوع را پیگیری می کنند و تا کنون دو نفر بازداشت شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

بیشتر این ماجرا ها ابعاد ر وانی داشته و در واقعیت این موضوع صحت ندارد.

 

 

 

کدخبر: 889576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟