بازداشت 11 شرور خطرناک محله نواب قزوین / 14 خودرو را تخریب کرده بودند

به گزارش رکنا، حسین رجبی در این خصوص اظهار کرد: چند شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش با قدرت‌نمایی با سلاح سرد در یکی از محلات شهر قزوین نظم و آرامش عمومی را بر هم زده و به اموال مردم خسارت وارده کردند.

وی ادامه داد: این افراد با انگیزه انتقام‌جویی شخصی با پوشاندن صورت و تغییر در پلاک خودرو در محله نواب شهر قزوین با اخلال در نظم عمومی به بیش از ۱۴ خودرو خسارت وارده کرده و متواری شدند.

این مسئول افزود: به محض اطلاع از موضوع، دستورات قضایی لازم برای پیگیری به پلیس صادر شد و با توجه به نارضایتی شهروندان در این خصوص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تلاش مأموران نیروی انتظامی، در کمتر از ۲۴ ساعت این افراد شناسایی و به صورت غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع انتظامی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: ۱۱ نفر از اراذل و اوباش دخیل در این حادثه دستگیر شده و تعدادی سلاح سرد اعم از چاقو و قمه نیز در این عملیات کشف و ضبط گردید.

دادستان قزوین با بیان اینکه ۱۴ خودرو در این حادثه دچار خسارت شده، گفت: تا کنون ۱۲ نفر جهت طرح شکایت در خصوص خسارت وارده به خودروی خود به کلانتری مراجعه کرده و اقدامات لازم نیز جهت شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و انتظامی است و با افرادی که نظم و امنیت مردم را برهم زده و به اموال عمومی آسیب وارد کنند، قاطع و بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

کدخبر: 889441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟