مرگبارترین هوس جوان تهرانی ! / خانواده آرمان کیست ؟!

به گزارش رکنا، ظهر روز گذشته رسیدگی به پرونده قتل جوانی به نام آرمان در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در حالی که آرمان با اصابت ضربات چاقو به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان شده بود، بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که آرمان شب قبل از حادثه در یک بوستان واقع در مسعودیه تهران با چند نفر از دستان خود شرب خمر کرده بود.سپس با یکی از دوستانش سمت بلوار ابوذر راه افتاده و قصد کرده بود با کسی دعوا راه بیندازد! اما برایش فرقی نمی کرد با چه کسی وارد دعوا شود برای همین به هر کسی که سر راه او قرار می داد پرخاش می کرد و شاخ و شانه می کشید!

او و دوستش با چند نفر درگیر شدند تا اینکه در نهایت در بلوار ابوذر با شخصی درگیر شد که در جریان درگیری آن فرد چاقویی از جیبش در آورد و ضربه عمیقی به شکم آرمان وارد کرد که همان سبب شد آرمان 24 ساله راهی بیمارستان شده و سرانجام به کام مرگ فرو رود.

دوست آرمان که همراه او بود نوجوانی 14 ساله است در تحقیقت به ماموران گفت که خانواده آرمان را نمی شناسد و در حال حاضر خانواده او شناسایی نشده اند.

همچنین در جریان تحقیقات دوستان آرمان که شب حادثه با او در پارک شرب خمر کردند احضار شدند تا تحت تحقیقات قرار بگیرند.رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن راز ماجرا در دستور کار بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

کدخبر: 888974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟