اولین عکس دردناک از ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا  با اشاره به شهادت سرهنگ شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوان اظهارداشت: موضوع به صورت ویژه در دست کار و تحت بررسی است تا عاملین این جنایت سریعاً دستگیر و به سزای عمل ننگین خود برسند.

وی افزود: وضعیت همسر این شهید هم وخیم و نامطلوب است که برایشان آرزوی بهبودی داریم.

photo_2023-04-30_10-54-16

سردار قنبری بیان داشت: هم قسم شده ایم که آسایش خود را فدای آسایش مردم کنیم و این شهادت‌ها اثبات ادای این سوگند است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا در ادامه خاطر نشان کرد: استراتژی و راهبرد ما جلوگیری از سرقت با استفاده از مجرم است و اقدام جدیدی است و برای این کار برنامه داریم و مرکز پایش و کنترل هوشمند مجرمین را در نظر گرفته ایم و اشراف بر مجرمین افزایش و صحنه جرم را از طریق مجرم شناسایی می‌کنیم.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز  رئیس پلیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده اش در یکی از خیابان های شهرستان در حال تردد بودند، توسط معاندین به صورت ناجوانمردانه ترور شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم می باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه به حضور تیم های پلیس های تخصصی در محل حادثه به منظور شروع تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری عوامل معاند خبر داد.

در پایان سردار جلیلیان این ضایعه را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف ، کارکنان انتظامی و خانواده معظم شهید عزیز تسلیت گفت.

 

رئیس پلیس آگاهی سراوان

کدخبر: 888755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟