جنایت 2 میلیون تومانی پدر و پسر تهرانی

به گزارش رکنا، این قتل دلخراش فقط بخاطر 2 میلیون تومان رخ داد و حالا پدر و پسر دربرابر مجازات های سنگینی قرار دارند یکی قصاص و دیگر باید در زندان غصه سرنوشت پسرش را بخورد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از شامگاه 4  مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به دنبال کشف یک ال۹۰ در حاشیه خیابان آغاز شد.

 مردی با ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد تماس گرفت و گفت: یک ال ۹۰ در حالی که شیشه های آن پایین است در حاشیه خیابان  اتابک رها شده است.

 با این تماس ماموران به محل رفتند و به  بررسی  پرداختند. مأموران در بازرسی صندوق عقب خودرو با جسد یک مرد  روبه رو شدند که شواهد نشان می‌داد با ضربه چاقو به کمرش و اصابت یک گلوله به پایش از پا درآمده است.

 جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند.

نخستین سرنخ

 استعلام پلاک خودرو نشان دادن جسد متعلق به مرد ۵۵ ساله به نام یاسر است .

خانواده وی به ماموران گفتند: پدرمان کارمند یک اداره دولتی است . او  صبح سوار بر خودرو ال ۹۰ از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.  پدرمان  با کسی خصومت نداشت و نمی دانیم چه کسی او را کشته است .

ماموران در فاز دیگری از تحقیقات به بررسی تماس های تلفنی قربانی پرداختند و فهمیدند او آخرین بار با پسر ۱۹ ساله ای به نام بنیامین تماس داشته است. به این ترتیب ماموران به  خانه پدری بنیامین در جنوب تهران رفتند و به بازجویی از پسر جوان پرداختند.

 لکه های خون روی فرش که بتازگی شسته شده بود شک پلیس را دو چندان کرد و پسر جوان به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل یاسر اعتراف کرد .

تشریح جنایت

بنیامین در تشریح جزئیات ماجرا گفت: یاسر دوست پدرم بود و مدتی بود او را می شناختم. چند ماه قبل 2  میلیون تومان از او قرض گرفته بودم. آن روز در غیاب پدرم یاسر به خانه مان آمد و  از من خواست تا بدهی ام را بپردازم. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم .او به سمت من حمله ور شد .همان موقع پدرم از راه رسید. او که از دیدن درگیری میان  من و دوستش شوکه شده بود با یاسر درگیر شد و  با تفنگی که در خانه داشت یک تیر به پای او شلیک کرد .من همان موقع به آشپزخانه رفتم و یک چاقو برداشتم .می خواستم ضربه ای  به دست یا سرش بزنم تا  تا قدرت دستش گرفته شود و نتواند آسیبی به پدرم بزند .اما او روی زمین غلت زد و چاقو ناخواسته با کمر او برخورد کرد.

 وی ادامه داد :من و پدرم که ترسیده بودیم جسد را در صندوق عقب ماشین یاسر گذاشتیم و آن را در حاشیه خیابان رها کردیم. باور کنید من قصد کشتن یاسر را نداشتم و مرگ او  ناخواسته رخ داد .

پدر بنیامین نیز گفت: وقتی وارد خانه شدم و صحنه درگیری پسرم و دوستم را دیدم شوکه شدم . یاسر پسرم را کتک می زد. به همین خاطر یک تیر به پایش  شلیک کردم .اما هرگز راضی به مرگ  او نبودم .

پرونده پسر 19 ساله  با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی به اتهام قتل وی رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای بنیامین حکم قصاص خواسته اند.

 پرونده پدر بنیامین نیز به اتهام ضربه های غیر منتهی به فوت به قربانی به دادگاه کیفری دو استان تهران فرستاده شد .

کدخبر: 888605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟