بازداشت زورگیران خشن در میامی / دست و پاهای طعه هایشان را می بستند

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی تعدادی از اتباع خارجه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف در اطراف شهرستان میامی ، تیمی از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیان، مشخص شد تعدادی اتباع خارجی از تهران با خودروی سواری مسافرکش عازم مشهد بودند که راننده در حوالی شهرستان میامی تغییر مسیر داده و به اطراف شهر می‌رود و در آنجا با همکاری دو نفر از همدستانش با نقشه‌ای از پیش تعیین‌شده، اقدام به زورگیری می‌کنند و با بستن دست و پای اتباع خارجی، اموال آن‌ها را به سرقت برده و از آنجا متواری می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اضافه کرد: کارآگاهان پلیس میامی با بررسی دقیق محل سرقت و پایش و رصد دوربین‌های جاده‌ای و شهری با سرنخ‌های به دست آمده، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را از ساعات اولیه سرقت آغاز و در نهایت هر سه سارق را شناسایی کردند و آنان را در یکی از شهرستان‌ها واقع در استان شمال شرقی کشور تحت تعقیب قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران آگاهی سرانجام در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم اصلی را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از انتقال به استان سمنان، در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد و اموال مسروقه از وی کشف شد.

میراحمدی از تلاش پلیس برای دستگیری همدستان متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید برای مسافرت بین‌شهری از وسایل نقلیه مطمئن و دارای هویت استفاده کنند و از اعتماد به اشخاص غربیه و همراهی با آن‌ها خودداری کنند و در صورت مشاهده حرکات و اقدامات مشکوک از سوی افراد مسافرکش مراتب را بلافاصله با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 887717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟