جاده تهران- مشهد بازگشایی شد/ واژگونی کامیونت وسط جاده علت انسداد بود

به گزارش رکنا؛ رئیس پلیس راه استان سمنان دقایقی پیش اظهار کرد: عصر امروز در محور سمنان- دامغان در محدوده روستای قوشه، یک مورد واژگونی کامیونت رخ داد و به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده، بخشی از محور تهران- مشهد را مسدود کرد.

وی افزود: این خودرو وسط معبر اصلی واژگون شده بود و به‌ناچار مجبور شدیم تا زمان انتقال خودرو از وسط جاده، محور تهران- مشهد را در محدوده روستای قوشه، از سمت غرب به شرق محدود سازیم تا جرثقیل ارسال شود و جابه‌جایی و رفع سد معبر در این مسیر صورت گیرد.

رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: با تلاش همکاران پلیس راه و نیروهای امدادی، بخشی از مسیر هم‌اکنون بازگشایی شده است.

بزرگی گفت: در حال حاضر، یک لاین از مسیر باز شده و تردد در آن جریان دارد و لاین دیگر نیز به علت ریزش گازوئیل و خطرآفرین بودن آن، هم‌اکنون مسدود است و تا ساعتی دیگر هر دو لاین مسیر بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: بخشی که دچار ریزش گازوئیل شده، باید توسط نیروهای راهداری شن‌ریزی شود تا حادثه‌ای برای رانندگانی که در حال تردد در این مسیر هستند، رخ ندهد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه خود در محل وقوع حادثه حضور دارد و مشکل خاصی در تردد خودروها دیده نمی‌شود، گفت: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن را در این مسیر برای خود رقم بزنند.

 

کدخبر: 887661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟