درگیری خونین در یک رستوران / پلیس تهران وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی گفت: بامداد 4 اردیبهشت سال جاری به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی در رستورانی در سولقان و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم سریعا عملیات کلانتری 142 کن در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از شهروندان با اراذل و اوباش که دارای سلاح سرد هم میباشند در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و  سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که  متاسفانه این افراد توجهی به دستورهای پلیسی نمی کردند که در این شرایط ماموران چند تیر هوائی شلیک و به این درگیری خاتمه دادند.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات پلیسی 8 نفر از عوامل اصلی دخیل در درگیری را دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال داده شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که طرفین درگیری تعدادی از اراذل و اوباش محله هستند که با کارکنان عوامل رستوران درگیر شده اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 887534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟