محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی

به گزارش رکنا ، نیروهای پاسگاه انتظامی سد کارده مشهد ، از طریق منابع و مخبران محلی به سرنخ هایی از خرید و فروش لوازم سرقتی در روستای معین آباد دست یافتند و بی درنگ تحقیقات گسترده ای را همزمان با رصدهای اطلاعاتی آغاز کردند .

بررسی های آنان نشان داد که دزدان معتاد از روستاهای اطراف آرامگاه فردوسی منزلی را اجاره کرده اند و اموال سرقتی را در آن مکان نگهداری می کنند بنابراین گروه ویژه ای از عوامل انتظامی به سرپرستی سروان «پورقلی» (رئیس پاسگاه انتظامی سد کارده) و با کسب مجوزهای قضایی عازم روستای معین آباد شدند و مخفیگاه مذکور را به محاصره درآوردند.

آنان در حالی به محموله بزرگ لوازم سرقتی دست یافتند که زن 30 ساله و مرد 40 ساله ای نیز مشغول مصرف مواد مخدر صنعتی بودند. گزارش رکنا حاکی است: در این عملیات ضربتی، تعداد زیادی تجهیزات و لوازم خودرو، منزل و باغ ویلا، کارگاه های صنعتی، تعمیرگاه های خودرو مانند صافکاری و مکانیکی و اموال دیگری مانند دوچرخه، 40 دستگاه گوشی تلفن همراه، انواع سلاح های سرد، در اتاق وانت مزدا، یک توپ ایزوگام و ... کشف شد که با انتقال دو متهم به مقر انتظامی تحقیقات برای شناسایی مال باختگان ادامه یافت.

متهم 40 ساله نیز در بازجویی های فنی اعتراف کرد بسیاری از لوازم سرقتی را به خریداران ضایعات در مناطق سه راه فردوسی و اسماعیل آباد فروخته است.

منبع :  خراسان

کدخبر: 887365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟