بازداشت عامل رسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌های معاند در قزوین

 به گزارش رکنا ازقزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار گاز و وقوع مسمومیت برای دانش آموزان در یکی از مدارس دخترانه قزوین و انتقال آنها به بیمارستان، به سرعت تصاویری از این دانش آموزان در بخش های مختلف بیمارستان در رسانه های معاند منتشر شد.

وی اظهار کرد: با توجه به حادثه مسمومیت برای دانش آموزان سریعاً دستورات قضایی برای شناسایی عاملان انتشار گاز و ارسال کننده تصاویر به رسانه های معاند به ضابطین قضایی صادر شد و موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی استان قزوین در ادامه گفت: پس از بررسی دوربین های مداربسته بیمارستان مشخص شد، یک زن از زمان ورود دانش آموزان به بیمارستان با حضور در بخش های مختلف درمانی اقدام به تهیه فیلم و عکس از وضعیت دانش آموزان می نماید.

رجبی همچنین اعلام کرد: با اقدامات فنی انجام شده، این فرد قبل از وقوع حادثه مسمومیت برای دانش آموزان در اطراف مدرسه نیز حضور داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

این مسوول قضایی گفت: تحقیقات در خصوص ابعاد اتهامات این فرد و احتمال ارتباط با عوامل انتشار گاز مسمومیت در مدرسه ادامه دارد.

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 886334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟