بازداشت موبایل قاپ حرفه ای در ستارخان / پلاک موتورش او را لو داد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: ساعت ۱۸:۰۰ بیستم فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری ستارخان در حال گشت زنی در محدوده خیابان جلال آل احمد تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفته و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل گریختد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: یکی از متهمان برای فرار به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و شگردهای پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر، ولی همدست وی با استفاده از شلوغی ایجاد شده با موتورسیکلت موفق به فرار می‌شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم دو دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بودند کشف شد ادامه داد: با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت می‌باشد.

وی ادامه داد: متهم ۳۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدست متواری معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار مأموران این کلانتری قرار دارد.

کدخبر: 885827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟